Kampania outdoorowa dotycząca promocji Funduszy Europejskich w 2019 r. pn. Fundusze Europejskie są dobre miała 4 odsłony.
Fundusze Europejskie są dobre dla środowiska. Kwiecień
Kampania wizerunkowa promująca Fundusze Europejskie w Małopolsce pod hasłem "Fundusze Europejskie są dobre dla środowiska". Przez miesiąc kwiecień na billboardach, plakatach, w Internecie i prasie prezentowane były przykłady projektów środowiskowych dofinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Przedsięwzięcie wpisywało się w program samorządu województwa - EKO Małopolska, który ma aktywizować do efektywniejszej walki o czyste powietrze.
Fundusze Europejskie są dobre dbają o Twoje bezpieczeństwo. Maj
W maju 2019 r. można było obejrzeć przykłady projektów wspierających służby ratunkowe, jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej oraz Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Fundusze Europejskie są dobre rozwijają infrastrukturę drogową. Sierpień
Sierpniowa kampania poświęcona była nowoczesnej komunikacji i funkcjonalnej sieci połączeń drogowych.
Fundusze Europejskie są dobre pomagają walczyć o czyste powietrze. Październik
Czwarta odsłona październikowej kampanii to efektywna walka ze smogiem.
Nośniki do każdej odsłony kampanii:
60 billboardów lub siatek typu frontlight w Małopolsce
66 billboardów w Krakowie
70 słupów ogłoszeniowych typu okrąglak w Krakowie, plakatowanie górnych i środkowych pasów, w układzie po 6.
https://www.youtube.com/watch?v=WTGbNoQqLEs&feature=youtu.be